úterý 19. března 2013

Některé děti nečistí

To jsem se dozvěděla o víkendu od kamarádky a byla jsem z toho paf. Čištění čehokoli vodou a mýdlem jsem považovala za stejnou vývojou fázi jako házení kamenů a mlácení klacky. Navíc tahle vývojová fáze mi přišla jako sympatická a praktická. O mytí oken a sporáku se už nemusím starat, při mytí podlahy jen lehce sekunduju. Ovšem učí-li se děti nápodobou, pak to podle jejich radosti z každé žínky vypadá, že já celé jejich dětství prouklízím, což z mé lenosti a přístupu k úklidu zoufalý Aleš odpřísáhne, není ani trochu pravda.

A až dneska v noci přijde domů, unavený pivem a jízdou v noční tramvaji, určitě si všimne, že sporák svítí do tmy čistotou :)

















 


 Modelína a návštěvy taky frčí
 

1 komentář:

  1. :) krásné období...s modelínou a návštěvami to máme podobné.

    OdpovědětVymazat