úterý 7. ledna 2014

Podle všech příznaků


měl být dnes špatný den. Začalo to už v noci, kdy se z fotbalu přetažený Oskar budil co půl hodinu. Nekecám. Výjimečně jsem pokaždé zkontrolovala čas. Navíc mi bylo pořád blbě po víkendové epizodě s horečkami a bolením v krku. Ráno a dopoledne se mi chtělo umřít. Chtěla jsem jít spát s Oskarem. Spává se mi s ním krásně. Dnes v poledne neusnul. Došli jsme pro Jášu do školky a já po těch sto metrech myslela, že padnu, zpocená po celém těle. Do pěti minut po příchodu domů měli oba kluci monokly a nehezky na sebe křičeli. To nedám, říkala jsem si. Dnešek prostě nedám. Nakonec jsme se všichni zvládli oblíknout a vyrazit ven. Každým krokem mi bylo líp. Ke konci mi bylo skvěle. Mám skvělé děti! Skvělý den! (Až tedy na spoušť s mrtvými listonohy, kterou způsobila kočka v naší nepřítomnosti. Listonohů jsem se trochu bála. Máme skvělou kočku! To je samozřejmě vtip, listonohy musíme znovu koupit a najít jim lepší místo, zabezpečené před Terezkou. Jáchymek má slib.)

























Žádné komentáře:

Okomentovat