neděle 27. listopadu 2011

Od pondělí do neděle

je Aleš v práci. Teď je ale neděle večer a už malou chvilku jsme tu v plném počtu. Mám z toho radost a úplně se mi ulevilo. Aspoň prozatím jsou zapomenuty všechny rekordy ve zbytečném křiku, slíbené prohlídky uší u doktorky, protože vůbec nic neslyší, všechny oblíkací boje, všechny NE NE NE i všechna MUSÍŠ MUSÍŠ MUSÍŠ.
Tak aspoň pár fotek.

Jáchymek čte Oskárkovi


 Oskárek se na nás pořád směje, vyfotit se mi to ale nedaří. Jakmile vidí foťák, tak ho zkoumavě pozoruje.

  
Jáchymek mi ukazuje zoubky. Bavili jsme se zrovna o tom, že když si je nebude čistit, tak je bude mít černý jako máma. Poslední týdny si je čistit odmítá.



 Krásná návštěva a báječný středeční večer.

A jedno video. Nebojte se ke konci o Oskarovo zdraví, byla jsem blízko a pád bych když tak zachytila.





Žádné komentáře:

Okomentovat