pondělí 21. listopadu 2011

V bazénu

Jáchymek mě dnes pozval do bazénu. Každé pondělí chodí s Alešem plavat a mají tak chvilku pro sebe. Ale dneska vyslovil návrh: Táta kopy kopy, máma hačí - tedy pojď se podívat, jak plavu. A tak jsem šla.

Všechno probíhalo skvělě:


Jáchymek plaval, já byla pyšná a pak bumjéje. Nejdřív si Jáša loknul vody, až se poblinkal. A pak přemotivován tím, aby  ukázal, jak mu to v bazénu jde, chtěl poblinkání přebít parádním skokem do vody. Nedal pozor, jestli táta kouká a Aleš se zrovna nekoukal. Náraz jako Brno, otřeseni oba dva, Jáša pod vodou a pláč a pláč. Od té doby všechno špatně. Obrázek po konci hodiny špatně (meme néééééééé), tata néééééééé, punčochy néééééé, tričko nééééééééééééé. Vůbec jsem neocenila paní A. s její větou: Jáchyme, co blázníš? (kráva) a paní B., co v šatně vyndala brumíka a nechala na lavičce vedle Jáchyma (kráva) :) Zpocená jsem byla úplně všude, takže jsem v šatně nechala svoje ponožky. Nebyl prostor na to je hledat. Byla jsem ráda, že šatnu necháváme ze zády.

Tak snad příště bude líp, věřím, že ano :)

Žádné komentáře:

Okomentovat