pátek 19. července 2013

Když povinnosti volají

a musíme odjet do Jablonce starat se o skleník a kočky (ani jedno jsem nikdy nevyfotila), tak se naše obzory dost smrsknou. Chodíme

k přehradě




na borůvky za přehradu


zkoušet jízdu na motorce na cyklostezku k přehradě
 


 s kamarády z Brna na hřiště za přehradu
 


na pivo ze stánku u přehrady


domů z procházky pod hrází u přehrady


Jinam ani pohledem. Já jsem s jabloneckou přehradou vyrůstala a jsem na ni zvyklá, ale před Alešem se o ní nemůžu ani zmínit. Pro něj je to nepochopitelná mánie.

Naštěstí ale jsou v Jablonci i jiná místa. Tady se cestou do města pokaždé ráda zastavím. Baví mě to moc.



A pak se pomalu přiblíží hodina H a těly začne vibrovat nervozita z čekání.





A když už začíná být čekání opravdu k nevydržení,


tak se vrátí on, jejich srdce šampión.




1 komentář:

  1. Buď ráda za přehradu ... já se kvůli dešti týden omezil vlastně jenom na zahradu.

    OdpovědětVymazat