neděle 3. listopadu 2013

Haute Coulture

V Doxu. S Ivankou a Jášou. Nedělní odpoledne.



Co mi ta cedule jen připomíná?


Volker März (...) své „malé velikány“ konfrontuje s jejich dětstvím a okny jejich příběhů nahlíží rané dětství jako stav blaženosti nezmanipulovaný společenskými strategiemi. Důraz přitom klade na co nejsrozumitelnější podání tak, aby byla výstava jednoduše přístupná i nejmladšímu publiku – dětem, píše se na stránkách Doxu. Mě bavily i jeho texty. Člověk se hodně zasměje. Přesto mi běhal mráz po zádech. K dnešní ranní kávě jsem úplnou náhodou vytáhla starší Respekt a přečetla rozhovor s posledním žijícím vězněm z Treblinky. Některé věci se nedají vyslovit, řekl a v kontextu tohoto rozhovoru mi hravá expozice přišla ostrá jako břitva.




Jáša a Oskar.





Jáchymek dostává dárek. 


Minulý týden jsem volila Zelené.



Takové moje malé srozumitelné umění, haha.












Žádné komentáře:

Okomentovat