neděle 22. prosince 2013

Moje

 prosincové plány. Vychází. Vánoční naladění na maximu. 

První pořádný sníh v Jablonci, pečení cukroví s (mojí) babičkou, vánoční bazar v Mokré čtvrti, přispění na charitu, den pro sebe a nákupy, vánoční večírek u nás (s lidmi, které jsme před třemi lety vůbec neznali a teď jsou našimi kamarády), výroba vosích hnízd, upečení vánočky, instalace stromečku a jeho zdobení s klukama, celorodinná návštěva (Alešovy) babičky v Litvínově v eldéence, pořádný večírek s holkama v Lucerně na Táně a Aně, Jášova besídka ve školce, vánoční úklid, nápad na kabelku a velká radost z ní, vytisknutí slov k písničce Kim Possible a její zpěv 5x do hodiny (protože to dělá Jášovi radost), sledování finále Stardance. Pohoda jazz, hahaha.







3 komentáře:

  1. A kredenc se vám moc povedla! (A ta kabelka byla pro tebe?:) Moc se mi líbil už ten popis: Jedu na Náplavce. Na kole. ....:) Přeju svátky ,,pohoda jazz"!

    OdpovědětVymazat
  2. Kabelka je moje! Kredenc je naše chlouba (minulý týden jsem u popelnice našla dřevěnou okovanou krabici od čaje z Cejlonu, tak k ní snad přibude i adekvátní stolek :))
    A i k vám do rodiny přejeme hezké svátky!

    OdpovědětVymazat
  3. Krása vše klaplo i v samotném finále :)...já miluji to vaše retro!

    OdpovědětVymazat