úterý 24. června 2014

Letní hlídání, už zítra

alias Letní byt, později. Jedna z moře knížek, které jsem včera půjčila v knihovně na prázdniny. Už jsem ji sice četla, ale v poslední době mě neustále doprovází nostalgická nálada. Přeci jenom poslední společné prázdniny před námi. Začínají zítra hlídáním v Jablonci.

A jinak? Od dovolené jsme v jednom kole a já si to tu vyjmenuju jenom proto, abych v budoucnu nemusela lovit v paměti, až se mě touha bilancovat zeptá. Takže. Jášova zahradní slavnost, bazén v Divoké Šárce, výlet do Lužné, divadlo s Alešem, náplavka s Alešem, Mlýnská s Alešem, Atmosféra (!) s Alešem, náplavka s Ivankou a Dny Jeruzaléma v Praze, loď Tajemství a Tanec Praha, IMAX s Jášou, Kieslowski s klukama na United Islands, prodávání zmrzliny na Apetit pikniku (povolání snů v očích mých dětí), náplavka na Knihexu s klukama, Přístav 18600 a dnes rozloučení s Prahou na Novém Světě. Ojéé. Vždycky se s Ivankou shodneme, že žít v Praze je dar a že jsme za něj rády!

Cesta Karlínem

do Přístavu 18600 (od konce července zde začne pravidelný program)

Nošení dětí I. (vyfotil Jáša)

Nošení dětí II.

Výlet do Lužné pro nás atypicky s dalším dětným párem. Bylo to fajn, konečně jsme měly s Julkou čas pořádně si popovídat. 





A dnes jsme se loučili s Prahou. Nejdřív paní učitelka ve školce dostala na rozloučenou kamínek ze svaté země (ten co nosí štěstí) a pak  hurá na Nový Svět. Nejkrásnější hřiště v naší docházkové vzdálenosti, s výbornou kávou za rohem.


Petra se učí na zkoušku - závidím i nezávidím. Postgraduál že by? 

Schválně jsem vyfotila svoji knížku, abych demonstrovala začátek prázdnin :) A to kafe, MŇAM!

Alice jde od září do školy, Jášovi bude ve školce chybět.

Esterka modelka I.

Esterka modelka II. 

 Esterka modelka III.
 

Od zítřka jsme k zastižení v Jablonci, stavte se na kávu!

Žádné komentáře:

Okomentovat