neděle 24. května 2015

Rybář

Jáchymek byl v sobotu poprvé v životě na rybách a já si pomalu zvykám, že budou přibývat aktivity, které bude sdílet s někým jiným než s mámou a tátou. Příprava na jeho velký den začala už ve čtvrtek, kdy jsme spolu byli nechat namotat vlasec na naviják v rybářských potřebách. A zatímco já společensky konverzovala s přítomnými rybáři (a stálo mě to nemálo diplomatického umu), Jáchymek se jen pochechtával a samým vzrušením nemohl ani promluvit. Nemohl promluvit, ani když nás strejda Jirka vyzvedl v pátek na nádraží a dovezl k babičce a ani ráno, když ho Jirka vyzvedával, aby ho odvezl na celý den pryč. Plný vzrušení nepromluvil ani po návratu, když beze slov sundal holínky a kalhoty a šel si sednout k večerníčku, takže to chvíli vypadalo, že prožil naprosto ordinérní den. Těsně před spaním, když jsem si k němu vlezla do postele, se konečně rozmluvil a z jeho rozjařených očí a přehlšle slov bylo znát, že prožil jeden z nejhezčích dnů svého života.

 Takhle se pořád usmíval, prut připravený.

Stále se usmívá, celý nedočkavý se na mě nechce už ani podívat.

A pak už nevíme. Jen jsme s babičkou a Oskárkem společně dumali, co asi právě dělají a tak od jedné hodiny se ptali, kdy asi tak přijedou. Takhle jsme odpočívali na sluníčku a Oskárek nás při tom vyfotil.

Kafíčko po obědě. Oskárkovi se nezdají zobrazení velbloudi

a tak volá Alešovi, jestli je viděli v ZOO, když tam byli naposledy.

Pak jsme si venku dali svačinku.


A Oskárek si vypravuje s babičkou.

Trochu při tom po Oskarovsku pábí.

A jde mi to pak vysvětlit.

Pak hledá ořechy

Babička ho navádí, kam se přesně koukat,

ale nakonec je našel až s babiččinou pomocí.


 Na závěr dne jsme si opekli špekáčky

a ještě při hašení ohniště jsme byli bez Jáchymka. Přijel asi za deset minut. Zbytek už víte.

Byl to celkově krásný den pro všechny.

Žádné komentáře:

Okomentovat